Bref
Merüljön el a Bref történelmében 1968 óta
1968

1968: Az első WC blokk

A Henkel bemutatta a német piacon az első WC blokkot, mely egy kúp alakú, peremre akasztható termékként került a polcokra. Ez a WC blokk forradalmasította a tisztítószerek piacát hiszen kifejlesztettek egy terméket mely hetekig tartó tisztaságot és frissességet biztosít az öblítések között is.

1975

1975-2000: Bref - a WC tisztítás szakértője

A fogyasztók WC tisztítási igényeiről készített kutatásra alapozva a Henkel különböző megoldási alternatívákat mutatott be, kezdve a folyákony WC tisztítóktól a WC blokkon, géleken és tablettákon át egész a kamrás termékekig.

2002

2002: Innovatív kettős technológia

A fogyasztók döntő többségének meghatározó fontosságú a hosszan tartó friss illat és a meggyőző tisztítóerő, ha WC tisztításról van szó. Ezeket az elvárásokat kielégítendő, két termékre képződött igény: WC tisztítók és illatosítók. 2002-ben a Henkel bemutatta a Bref Duo Aktivot: az első folyékony állagú WC blokk két különválasztott kamrával a WC tisztításáért és frissítéséért.

2010

2010: A forradalmi Power Aktiv

A Henkel bemutatt a WC Blokkok forradalmi termékét: A Bref Power Aktivot! Meggyőző 4 elemű formulája erőteljes kombinációja a tisztítóerejű habnak, vízkő-megelőzésnek, szennyeződések elleni védelemnek és az extra frissességnek. Használói világszerte értékelik esztétikus külalakja, kényelmes használhatósága és friss illatai végett. 2010-es bevezetése óta a Henkel több, mint 1 000 000 csomagot értékesített több mint 50 országban.

2012

2012: A Blue Aktiv golyók bemutatása

A Blue Aktiv golyóinak köszönhetően a Bref Blue Aktiv látványosan tartja fenn WC-je tisztaságát és frissességét az öblítések között is. Hogyan? Amint öblít WC-jében, a Bref Blue Aktiv kosara felfogja a vizet, aktív összetevőkkel gazdagítja, és az öblítés végén szétárasztja. A bizonyíték a WC csésze aljában felgyülemlő kék víz a tökéletes tisztaság és frissesség érdekében.

2012

2012: A Balls Dream Band megalakulása

A Bref sikeres víruskampányt alkotott a Balls Dream Band-del: négy vonzó srác képviselte a Bref Power Aktiv 4 formuláját, Dimitri a ragyogó, Marcellus a kemény, Marcus az extra friss, és Alejandro a védelmező. A kampány világszerte lett elindítva és azóta a videót már több, mint 20 millióan látták.

2013

2013: A 6x Effect Bref Power-Gel bemutatása

A Bref WC bemutatta erőteljes tisztító formuláját: a Bref 6x Effect Power-Gel WC Tisztító termékcsaládot. A termékek teljes erővel szállnak szembe a WC körül felmerülő legnagyobb problémákkal, mint a rozsdával, piszokkal, vizeletfoltokkal, kellemetlen szagokkal és vízkőlerakódásokkal, miközben higiénikusan tiszta és friss WC-t biztosítanak erőlködés nélkül.

2015

2015: Szökés egzotikus tájakra

A bref bemutatta a Bref Power Aktiv Escapes termékcsaládot. A termék színes golyóival és egzotikus illataival minden öblítésnél egy egzotikus helyre repít.

2016

2016: Bref Power Aktiv koncentrált illatmaggal

A Bref Power Aktiv belső koncentrált illatmagja 40%-kal több illatanyagot tartalmaz, mint a golyók külső borítása, ezzel biztosítva frissességet minden öblítésnél. Új technológiájának köszönhetően a Bref Power Aktiv koncentrált illatmaggal erőteljes illatot áraszt a termék teljes élettartama alatt. Ennek eredményeképp WC-je friss az első mosástól az utolsóig.

2017

2017: Bref Blue és Color Aktiv

A Bref Blue Aktiv innováció sikerét követően, a Henkel 2017-ben megalkotta  az eddig elsöprő sikernek örvendő Bref Color Water termékcsaládotr, mely két illatvariánsban érhető el: Lavender Freshness, ami lila színűre színezi a vízet, és az Ocean Freshness ami tűrkíz színűvé varázsolja azt.

Sikeres TV és digitális kampány támogatta a Bref Blue és Color Aktiv termékcsaládokat. A kampány főszereplője egy pár, akiknek nagy kihívás a WC mindennapos tisztaságának és frissességének fenntartása. A férfi egy nem túl hatásos megoldással rukkol elő, amire válaszképp a női szereplő megmutatja az egyszerűbb Bref megoldást.